Re: [LOCALE] Netop nu: Den store danske ordliste

"Preben Mikael Bohn" <sslug@sslug> writes:

> Til... :-) Men det ville jo også være rart at vide hvor I ellers står mht.
> nuværende program-udvikling etc? Jeg ved ikke hvor meget jeg kan bidrage med,

Kan anbefale interesserede at melde sig til vores interne mailliste på
sslug@sslug på <http://hacking.dk/mailman/listinfo/dsdo>.

Ikke at der sker noget på listen, måske kunen vi også bare holde det
her, hvis der er nogen der går igang.

--
 Peter Makholm     |                                              What if:
 sslug@sslug |     IBM bought Xenix from Microsoft instead of buying