Re: [LOCALE] Danish spell checking dictionary updated

Stig Flensted skrev:

> hvordan ser man hvilken version af ordlisten man pt har
> installeret i aspell ?

Det er afhængigt af dit pakkehåndteringssystem.  På den
maskine jeg sidder ved lige nu bruger jeg kommandoen `rpm -q
aspell-da`:

[ 8:47] kaoslx07.nbi.dk:% rpm -q aspell-da
aspell-da-1.4.22-2
[ 8:48] kaoslx07.nbi.dk:%

Hvis du bare installerer ".tar.gz"-filen selv tror jeg ikke
du kan se det.  Jeg kan i det mindste ikke huske at jeg har
indsat et mærke med hvilken udgave af ordlisten det er i de
filer der installeres.

Jacob
--
"Preserve wildlife, pickle a duck."