it-listen

Jeg er ikke sikker på at jeg bryder mig så meget om ordene på dsn's it-liste
i hvertfald ikke dem alle sammen, men på den anden side har jeg svært ved at
se hvordan man kan kæmpe mod dansk sprognævn. Man kan vælge noget andet når
der er valgmuligheder, men at opfinde et ord for f.eks. online, når dsn siger
at online er dansk, det er sgu da ikke særlig nemt. Hvis det kommer dertil at
dsn accepterer karakter som det danske ord for character., så opgiver jeg
dem, men jeg har lige ændret omkring 600 ord fra linie til linje selvom jeg
bedre kan lide linie :-) Hvor går grænsen?

Erik