Re: [LOCALE] Re: Debian-manual 1

"Johnny Ernst Nielsen" <sslug@sslug> writes:

> Undskyld. Måske er der gået swamp i min hjerne. Jeg forstår stadig hvad det
> er for et problem du ser med formuleringen.
>
> Hvad ville du skrive i stedet for?

Noget i retning af "samt at selve pakken lever op til vore
kvalitetskrav (dog med visse undtagelser f.eks. i form af VI som
udelukkende er taget med af hensyn til de få vantro hunde som endnu
ikke har fået lært at bruge det eneste Sande redigeringsprogram)".

Men det er selvfølgelig ikke mig der er forfatter af dokumentet
(desværre).

--
Ole Laursen
http://sunsite.dk/olau/