Re: [LOCALE] Danske oversættelser af gnocam & gphoto2

On Tue, Dec 04, 2001 at 11:38:50PM +0100, Ole Laursen wrote:
> Har du kigget på vores vejledning?
>
>   http://www.klid.dk/dansk/oversaet.html
>
> Jeg vil foreslå at du læser den igennem og så går i gang med at få
> lavet/opdateret oversættelserne. Når du er færdig, kan du sende dem
> ind på listen her og få noget feedback - så kan vi snakke lidt mere om
> det og derefter skal jeg nok tage mig af at lægge den fra Gnomes CVS
> ind.

Du kan også fremsende dem til sslug@sslug som der den liste
som oversætterne normalt  benytter til at gennemse hinandens
oversættelser. Denne liste bliver mere brugt til generelle
spørgsmål omkring lokalisering.

Jeg lægger også gerne oversættelser op i Gnomes CVS.
Jeg lægger dig også gerne ind på postlisten sslug@sslug

Hilsen
Keld