Re: [LOCALE] Danske oversættelser af gnocam & gphoto2

> Da jeg er en ivrig amatørfotograf og Linuxbruger synes jeg at jeg vil
> bidrage med en dansk oversættelse af ovennævnte programmer, hvis der ikke
> er andre i gang med samme opgave.
>
> Har man en samlet liste over hvem der oversætter hvad og i givet fald
> hvor?

Jeg har forsøgt at få samlet en oversigt over folks nuværende
arbejdsområder på

  http://gnomero.sourceforge.net/tmanager/

Der står ingen ud for gphoto (gnocam er slet ikke med, du kan evt.
brokke dig ved adressen nederst på siden), og jeg har heller ikke
kendskab til at nogen er i gang med nogen af programmerne så det er
bare at gå i krig. Jeg kunne mærkeligt nok ikke finde dem på
statussiderne på

  http://developer.gnome.org/projects/gtp/status/

men gphoto ser i hvert fald ud til at ligge i Gnomes CVS.

Har du kigget på vores vejledning?

  http://www.klid.dk/dansk/oversaet.html

Jeg vil foreslå at du læser den igennem og så går i gang med at få
lavet/opdateret oversættelserne. Når du er færdig, kan du sende dem
ind på listen her og få noget feedback - så kan vi snakke lidt mere om
det og derefter skal jeg nok tage mig af at lægge den fra Gnomes CVS
ind.

Hvis der opstår nogen problemer, er du naturligvis velkommen til at
spørge her.

--
Ole Laursen
http://sunsite.dk/olau/