Re: [LOCALE] Danske oversættelser af gnocam & gphoto2

On Tue, Dec 04, 2001 at 09:22:06PM +0100, Christian Treldal wrote:
> Hej i gruppen.
>
> Jeg er blevet fortalt at det er her at oversætterne opholder sig.

Det er nok mere på sslug@sslug at oversætterne er.
Men de fleste er også med her.

> Da jeg er en ivrig amatørfotograf og Linuxbruger synes jeg at jeg vil
> bidrage med en dansk oversættelse af ovennævnte programmer, hvis der ikke
> er andre i gang med samme opgave.
>
> Har man en samlet liste over hvem der oversætter hvad og i givet fald
> hvor?

Vi har en samlet liste over hvad der bliver oversat, og
der står så for hver ting der bliver oversat, hvem der har oversat dem i
filen. Oversigten findes på http://www.klid.dk/dansk/status.html

Med venlig hilsen
Keld Simonsen