Danske oversættelser af gnocam & gphoto2

Hej i gruppen.

Jeg er blevet fortalt at det er her at oversætterne opholder sig.

Da jeg er en ivrig amatørfotograf og Linuxbruger synes jeg at jeg vil
bidrage med en dansk oversættelse af ovennævnte programmer, hvis der ikke
er andre i gang med samme opgave.

Har man en samlet liste over hvem der oversætter hvad og i givet fald
hvor?

Med venlig hilsen

Christian Treldal