Re: [LOCALE] Re: [debian ispell dictionary and wordlist for danishand faroese]

Peter:

> Agustín Martín Domingo <sslug@sslug> writes:
>
> Er der en der kan bruge 2 minutter på lige at oversætte
> dette? (Descriptions-feltet) Jeg er ikke lige up-beat på
> hvordan vi er blevet enige om at oversætte default.

   Hvilken ordliste skal være systemets standardordliste til
   stavekontrol? Da der vil være flere ordlister til Ispell
   på systemet er det praktisk, hvis du vælger en af dem som
   standardordliste. Hvis du senere skifter mening kan du
   bruge programmet "select-ispell-default" til at skifte
   standardordliste.

   Hvilken ordliste skal være systemets standardordliste? Da
   der vil være flere ordlister til Ispell på systemet er
   det praktisk, hvis du vælger en af dem som
   standardordliste. Hvis du senere skifter mening kan du
   bruge programmet "select-wordlist-default" til at skifte
   standardordliste.

Jacob
--
"There is nothing worse than having only one drunk head."