Re: [LOCALE] Oversigt over "danske" Linux-distributioner?

On Mon, 29 Oct 2001 12:16:40 +0100 (MET) Jacob Sparre Andersen
<sslug@sslug> wrote:
> Kim:

> Det er adresse- og telefonnummerformaterne, der er tvivl om.
> Tal, beløb og datoer er jeg temmelig sikker på bliver
> skrevet korrekt.

hvad er et korrekt adresse format?
gcard har

fornavn mellem efternavn
adresse1 (gade)
adresse2 (ekstra)
område
postnr.
land
+ email,fax osv,

hvad er et korrekt telefon nr. format?

i gcard er formatet ikke defineret. det er bare en indputboks der kan
klare tal og bogstaver + bindestreg vist.

MVH
Kim Schulz

--
           http://www.schulz.dk - En nørds bekendelser!
   Nørdesnak, attitude  og alverdens usexede nyheder for nørder