Re: [LOCALE] Oversigt over "danske" Linux-distributioner?

[snip]

> Har Gnome ikke noget der svarer til KPilot? Der må der da
> være mulighed for at indtaste adresser og telefonnumre.

jo det har gpilot, men det binder sig bare til gnome-cal, gnome-card
osv.
lige nu kører jeg med engelsk opsætning, så derfor kan jeg ikke teste,
men jeg mener at datoformatet  er korrekt i gnome-cal.

[snip]

MVH
Kim Schulz
--
           http://www.schulz.dk - En nørds bekendelser!
   Nørdesnak, attitude  og alverdens usexede nyheder for nørder