Re: [LOCALE] Oversigt over "danske" Linux-distributioner?

David:

> Her er lidt input gældende for SuSE Linux 7.3:

Tak.

> Ja
> http://www.suse.dk

> Ja
> http://www.suse.com
> http://www.suse.co.uk
> http://www.linuxbutikken.no
> ...og mange andre.

Hvis der ligefrem er danske webbutikker behøver vi vel ikke
også tage nogle udenfor det danske valuta- og toldområde.
Jeg nøjes med Kaki Data som både fysisk og webbutik. Hvis
der er nogen, der støder på SuSE Linux 7.3 i en boghandel
eller lignende må I gerne give mig et praj.

> Giv lige et eksempel på en applikation, så skal jeg prøve.

Har Gnome ikke noget der svarer til KPilot? Der må der da
være mulighed for at indtaste adresser og telefonnumre.

> Igen: Giv et eksempel på en applikation jeg skal prøve.

KPilot. Og jeg er temmelig sikker på at svaret er nej.

Så må jeg vist til at brygge en webside sammen på grundlag
af dataene.

Jacob
--
"Any newsgroup where software developers hang out is
 an Emacs newsgroup."