Re: [LOCALE] Oversigt over "danske" Linux-distributioner?

Jacob Sparre Andersen wrote:

Her er lidt input gældende for SuSE Linux 7.3:

Ja
http://www.suse.dk

Ja
http://www.suse.com
http://www.suse.co.uk
http://www.linuxbutikken.no
...og mange andre.

>  * Installation: danske menuer o.lign.

Nej

>  * Installation: danske pakkebeskrivelser

Nej

>  * Installation: danske hjælpetekster

Nej

>  * Konsol:       dansk tastatur

Ja

>  * Konsol:       skriftsnit med danske bogstaver

Ja

>  * X:            dansk tastatur

Ja

>  * X:            skriftsnit med danske bogstaver

Ja

>  * Gnome:        danske menuer o.lign.

Nej

>  * Gnome:        danske hjælpetekster

Nej

>  * Gnome:        danske dato-, tal- og valutaformater

Ja

>  * Gnome:        danske adresse- og telefonnummerformater

Giv lige et eksempel på en applikation, så skal jeg prøve.

>  * KDE:          danske menuer o.lign.

Nej

>  * KDE:          danske hjælpetekster

Nej

>  * KDE:          danske dato-, tal- og valutaformater

Ja

>  * KDE:          danske adresse- og telefonnummerformater

Igen: Giv et eksempel på en applikation jeg skal prøve.

>  * Andre prog.:  danske menuer o.lign.

Jeg har ikke set nogen.

>  * Andre prog.:  danske hjælpetekster

Jeg har ikke set nogen.

Jeg skriver til SuSE's mailing-liste og spørger hvor i alverden de danske
kde-i18n pakker blev af. De var der i hvert fald for et par versioner
siden, men jeg kan altså ikke finde dem denne gang.

--
Med venlig hilsen
David List