Re: [LOCALE] Mandrake 8.1 og ingen dansk KDE

torsdag den 25. oktober 2001 07:53 skrev Sune Rastad Bahn:

> Hvis du brænder deres iso ligger kde-i18n pakkerne på cd III, jeg
> synes der var en del, men jeg har ikke talt after om de har fået
> dem alle med.

Aha, det var det der var problemet. Jeg fik at vide at CD3 var
ligegyldig, da den kun indeholdt kommercielle demoer og den slags.

Takker.

Mvh
--
 /\ ,_  _|,_ _  _  _,  |¨) _  _ |_   Marius Simonsensvej 7, 2.tv
/¨¨\| )(_|| (-'.-|`-,  |¨).-|(_ | )  8200 Aarhus N,      Denmark