Re: [LOCALE] Oversættelse af (KDE-)programmer

> Jeg må have overset noget.
> I hvilken ordbog kan jeg se dette forslag?

Det står i ordlisten, men følger så vidt jeg kan se ikke den nuværende
holdning i oversættergruppen - jeg har startet en diskussion så vi kan
få det rettet.

Ifølge mig hedder det "mellemvært" - den server der sidder mellem ens
maskine og 'nettet.

--
Ole Laursen
http://sunsite.dk/olau/