Re: [LOCALE] Re: Oversættelse af KDE-programmer

> Ram forbi. Prøv denne her: "førsteprioriteten er den bedste
> grænseflade". Vores prioriteter er ens, ligegyldigt hvad du så end
> forsøger at lægge i mine ord, det er blot midlerne vi tilsyneladende
> er uenige om.

Undskyld. Jeg havde ikke opfattet at afsnittet lå i en sammenhæng. Min fejl.

Vi er enige om at vi vil lave den bedste grænseflade.

Derudover kan det også være at vi er enige om hvilke midler vi skal bruge til
det.
Hvis jeg har givet udtryk for at jeg synes at det er bedst at blande engelske
ord i danske oversættelser har jeg ikke forstået at formidle min mening
ordentligt.
Det jeg forsøger at sige (og nu forsøger igen) er at ingen af os _ved_ hvad
der er det bedste.
Det kan vi kun finde ud af ved at objektivt at undersøge det.
Antagelser duer ikke - heller ikke mine.

Hilsen Johnny :o)