Re: [LOCALE] Gnome-kabaler

> Ikke "Dubletter"?

Jo. Jeg må være blevet forvirret af at det hedder duplikere med 'p'.

> Ikke "Osmose"?

Tja, tjo, måske, ved du det eller er det bare et gæt? Ligegyldigt hvad
retter jeg det, men hvis du ved det kan jeg tilføje en kommentar om at
den er i orden.

> ???

Jeg ved ikke mere om det end dig. :-) Har du et bud?

--
Ole Laursen
http://sunsite.dk/olau/