Re: [LOCALE] Oversættelse af (KDE-)programmer

torsdag 18 oktober 2001 02:11 pm skrev Johnny Ernst Nielsen:

> Den idé vil jeg gerne støtte. Så kan folk få dansk på den måde de helst vil
> have det. Ikke kun alt eller intet.
>
> Det er vigtigt at vi samarbejder. Ellers bliver det i realiteten dobbelt
> arbejde. Det er jo kun nogle få ord der udgør forskellen.
>
> Hilsen Johnny :o)

Men det er jo nemt. Jeg har skrevet instruktioner på
http://www.klid.dk/dansk/kbabel.html, og ved at følge dem kan du få din helt
egen udgave af kde's oversættelser og det vil være tilsvarende for andre
programmer. Det er det dejlige ved linux. Jeg tror dog ikke kde vil gå med
til en officiel udgave af dangelsk.

Erik