Re: [LOCALE] Oversættelse af (KDE-)programmer

> Så vi har altså to grupper: Dem der foretrækker engelske udgaver af
> programmer og dem der foretrækker danske udgaver (hvor _alt_ er dansk).
> Hvad med den gruppe der ligger midt imellem? Det er en stor gruppe, hvilket
> jo også kan ses af alle de diskussioner, som der har været omkring
> politikken. Skal de bare ignoreres?
>
> En løsning på problemet kunne være at have to sideløbende oversættelser
> (hvor der _gerne_ må arbejdes sammen). Tag en kopi af Klids ordliste, som
> vi i denne "3. gruppe" kan få lov til at vedligeholde. Så kan vi gå igennem
> [...]

Den idé vil jeg gerne støtte. Så kan folk få dansk på den måde de helst vil
have det. Ikke kun alt eller intet.

Det er vigtigt at vi samarbejder. Ellers bliver det i realiteten dobbelt
arbejde. Det er jo kun nogle få ord der udgør forskellen.

Hilsen Johnny :o)