Re: [LOCALE] Open Office?

> Sun siger at starOffice 6.0 kommer i en dansk udgave.
> Så der er vel ingen særlig grund til at spare Sun for de penge:-)

Det var jeg ikke klar over, men næh, det vil jeg da give dig ret i. :-)

> Hej Ole! :-) Véd ikke helt hvad du mener. At der ikke er en
> statusside? Det er der. At den ikke indeholder status for SO? Der er
> noget, men har du en bedre reference?

Øh, det kan godt være det bare er mig der er blind, men hvor er den?

Apropos den sidste linje på <http://www.klid.dk/dansk/>

  KLID arbejder for at æ, ø og å kan bruges overalt på Nettet, også i
  netadresser.

sker der så noget inden for dette (ikke fordi det specielt vigtigt,
jeg er bare nysgerrig)?

--
Ole Laursen
http://sunsite.dk/olau/