Re: [LOCALE] Send internetrelevante po-filer.

Gunner:

> Jeg kan ikke få dem til at virke. Kbabel siger at de
> måske ikke er rigtige po-filer. Jeg går ud fra at det
> skyldes at de er i UTF-8.

KBabel er et af de få programmer, der håndterer UTF-8 uden
nogen form for problemer, så det er næppe det der er
grunden.

Hvordan ser de første linier i filerne ud? Er de væsentligt
forskellige fra de andre ".po"-filer du har liggende?

Jacob
--
ACRONYM: A Contrived Reduction Of Nomenclature Yielding Mnemonics