Re: [LOCALE] Send internetrelevante po-filer.

> Jeg kan ikke få dem til at virke. Kbabel siger at de måske ikke er
> rigtige po-filer.
> Jeg går ud fra at det skylsdes at de er i UTF-8.
>
> Gider du at åbne dine udgaver af konqueror og kmail, gemme dem i latin-1
> og sende mig dem :-)
>
> Gunner.

Jeg har sendt dem til dig direkte. Problemet er at du blot vil bruge dem i
databasen, og der bliver du nødt til kun at have et valg af tegnsæt. Hvis man
vil skifte tegnsæt kan man bruge recode, men man skal også ændre én linie i
po-filen fra UTF-8 til ISO-8859-1 eller omvendt. Jeg bruger udelukkende utf-8
i kbabel, da jeg er nødt til at bruge utf-8 i desktop.po filen af mange
grunde, og så er det mere besværligt at blande.

Hilsen Erik