Re: [LOCALE] Send internetrelevante po-filer.

Erik K. Pedersen wrote:

On Tuesday 02 October 2001 05:10 pm, you wrote:

Gunner Poulsen wrote:

Kære venner på sslug-local.

Jeg er ved at lave en hjælpevejledning til den gruppe der oversætter
Mozilla (se http://www.lyngbjerggaardskolen.dk/~mozilla ). Det er en
vejledning i at bruge Kbabels ordbogsfunktion til at slå ord og fraser
op. I den forbindelse vil jeg lave en samling af relevante po-filer
som kan bruges til at opbygge databasen af, derfor denne opfordring:

Send mig de po-filer du har oversat og som har tilknytning til de
funktioner Mozilla dækker: Mail, News, Browser, Chat, Websideredigering.

Jeg er specielt interesseret i po-filer til: Galeon, Kmail, Quanta,
Konqueror, Evolution osv!

Kenneth gjorde mig opmærksom på:
http://developer.gnome.org/projects/gtp/status/stable/da.shtml
og
http://developer.gnome.org/projects/gtp/status/extra/da.shtml

Så jeg har hentet filerne til Galeon, Evolution, Pan og Nautilus.

Gunner.

Alle kde's po-filer kan du finde i undermapperne på

http://webcvs.kde.org/cgi-bin/cvsweb.cgi/kde-i18n/da/messages/

For eksempel er konqueror i kdebase

Jeg kan ikke få dem til at virke. Kbabel siger at de måske ikke er rigtige po-filer.
Jeg går ud fra at det skylsdes at de er i UTF-8.

Gider du at åbne dine udgaver af konqueror og kmail, gemme dem i latin-1 og sende mig dem :-)

Gunner.