Re: [LOCALE] Send internetrelevante po-filer.

Gunner Poulsen wrote:

Kære venner på sslug-local.

Jeg er ved at lave en hjælpevejledning til den gruppe der oversætter Mozilla (se http://www.lyngbjerggaardskolen.dk/~mozilla ). Det er en vejledning i at bruge Kbabels ordbogsfunktion til at slå ord og fraser op. I den forbindelse vil jeg lave en samling af relevante po-filer som kan bruges til at opbygge databasen af, derfor denne opfordring:

Send mig de po-filer du har oversat og som har tilknytning til de funktioner Mozilla dækker: Mail, News, Browser, Chat, Websideredigering.

Jeg er specielt interesseret i po-filer til: Galeon, Kmail, Quanta, Konqueror, Evolution osv!

Kenneth gjorde mig opmærksom på:
http://developer.gnome.org/projects/gtp/status/stable/da.shtml
og
http://developer.gnome.org/projects/gtp/status/extra/da.shtml

Så jeg har hentet filerne til Galeon, Evolution, Pan og Nautilus.

Gunner.