Re: [LOCALE] diff mellem ordlister

On Thu, Mar 15, 2001 at 16:23:40 +0100, Henrik Christian Grove wrote:

> Min gnus forstår det heller ikke. Betyder det sidste du skriver at Bo
> mangler nogle headere?

Jeg har ikke Bos brev længere, men så vidt jeg husker manglede der
angivelse af tegnsæt i Content-Type-headeren. Der betyder at en
MIME-rigtig nyhedslæser ikke ved hvordan den skal fremvise brevet.

Selve base64-indkodningen var der ikke noget i vejen med (altså
bortset fra at det er en dårlig ide at bruge base64 til almindelig
tekst).