Re: admin-bogen -> ny korrekturønskes

Sune:

> Helt præcist hvad er det du mener gør den så elendig?

Nu kan jeg selvfølgelig ikke udtale mig på Jørgens vegne,
men jeg mener - til trods for den vittige afslutning på dit
forrige indlæg - ikke at webvariable ("cookies", "infokager"
eller hvad du ønsker at kalde dem) har noget med kager at
gøre. Derfor mener jeg at "cookie" og "infokage" er dårlige
ord både på engelsk og på dansk.

> At bruge det engelske ord er i mine øjne den dårligst
> mulige danske oversættelse, så det gør din rettesnor
> temmelig menningsløs.

Jeg tror nu godt man kan komme med "oversættelser" der er
væsentligt dårligere end ingen oversættelse, men hvis man
går udfra at der bliver anvendt et minimum af omtanke ved
valget af en dansk betegnelse har du ret.

Jacob
--
"... det er ulækkert, at man selektivt vil tømme
 ulande/Østeuropa for velkvalificerede mennesker."