Re: [LOCALE] Ord (Was: admin-bogen -> ny korrekturønskes)

> Jeg støtter dig fuldt ud i at "infokage" er en latterlig
> betegnelse for den form for webvariable amerikanerne ynder
> at kalde småkager (cookies).

100% enig. Det er en latterlig betegnelse for den stump information en
server kan bede en klient om at opbevare. Deet er latterligt at
anerkende at det er en meningsløs analogi, der ligger til grund for
det engelske ord og derefter prøve at lave en så tydelig lappeløsning
på sproget.

Webvariabel er bedere idet den klart giver forbindelser til domænet
begrebet tilhører. Jeg mener dog ikke det lydligt er et godt ord, og
vil derfor fremover foretrække "webdims".

--
Free beer får det bedste frem i en pingvin.
http://peter.makholm.net/beer/