Re: [LOCALE] Re: [BOG] Re: [LOCALE] Re: [BOG] admin bogen -> ny korrekturønskes

Henrik Christian Grove <sslug@sslug> writes:
> Igen 100% enig. Lad mig citere Peter Makholm: "Det er et tegn på dårlig
> karakter at sige karakter når man mener tegn."

Den vil jeg helst ikke tage æren for. Jeg ved dog ikke hvor jeg har
sætningen fra, men jeg tror ikke slev jeg har fundet på den. Skal vi
ikke bare tilskrive den A. Nonym.

--
Free beer får det bedste frem i en pingvin.
http://peter.makholm.net/beer/