Re: [LOCALE] Re: [BOG] admin bogen -> ny korrekturønskes

Jeg snakkede på et tidspunkt med en automekaniker, der fortalte at i
biler sidder der noget der på engelsk hedder firewall, og som skal
beskytte pasagerene mod brand i motoren. Og det interasante er at han
også fortalte at på dansk hedder det et brandskot. Og en "firewall"
skal jo netop beskytte mod ulykker -> varme ting -> brand på nettet,
deraf navnet.
så:
"firewall" -> "brandskot"

                 @(~Ô^Ô~)@