Re: [LOCALE] Webskanning

> Kan du ikke sætte "Content-Type"-feltet i CERN-httpd?

Sikkert. Men jeg nægter at røre den. Jeg har allerede en kørende apache med et
kraftigt redigeret indhold på som jeg meget snart sætter i drift.

> Virkede den ændring jeg foreslog ellers?

Nej, ikke umiddelbart. Jeg prøvede denne gang www.mst.dk, som vi faktisk skal
have skannet som "case" på et tidspunkt med der skete det samme som sidst. Men
jeg har ikke nærlæst scriptet så det kan vel skyldes så meget. Jeg vedlægger
scriptet med de rettelser jeg har foretaget.

/Bo