Re: [LOCALE] Webskanning

Bo:

> Ups, det har du ret i. Det er vel sådan set en ganske
> pinlig fejl at lave i lige præcis denne nyhedsgruppe...

Tjah? Der er så mange der begår den fejl...

> Den bliver meget snart skiftet ud med en mere anstændig
> server på et mere anstændigt operativsystem.

Kan du ikke sætte "Content-Type"-feltet i CERN-httpd?

Led efter "text/html" (eventuelt uden gåseøjne omkring) i
opsætningsfilen og erstat det med "text/html; iso-8859-1"
(_med_ gåseøjne omkring).

Med forbehold for misforståelser omkring opsætningen af
CERN-httpd.

Virkede den ændring jeg foreslog ellers?

Jacob
--
"We will be restoring normality as soon as we are sure what is normal anyway."