Re: [LOCALE] Webskanning

> Jeg har lige pakket et lille program til at hente ord fra
> websteder sammen:
>
>    http://hugin.ldraw.org/temp/gafl_tekst_fra_websted-20010312.tar.gz
>
> Jeg håber du kan bruge det til noget.

Det ser meget interessant ud da det er noget mere struktureret end hvad jeg selv
har gjort. Men jeg syntes ikke helt det spiller. Hvis jeg sætter den i gang med
f.eks:

./gafl cst.ku.dk dk - 1&

eller bare

./gafl cst.ku.dk dk

står den ganske vist og tygger på det kan jeg se med "top", men nu har jeg haft
den stående i 24 timer og der sker ikke rigtigt noget.

Hvis jeg kigger ned i tmp ser det heller ikke ud til at der sker så meget:

sslug@sslug gafl_tekst_fra_websted-20010312]$ more /tmp/*
::::::::::::::
/tmp/gftw-all-0AEHkT
http://cst.ku.dk/