Debian og danske tegn

Jeg sidder og fifler lidt med min Debian-opsætning, og der er et problem,
som ikke vil gå væk. Jeg (mener, jeg) har installeret locale-pakker, men
alligevel får jeg beskeden

cmikpc:~> xterm &
[2] 12152
cmikpc:~> Warning: locale not supported by C library, locale unchanged

når jeg prøver at starte en ny xterm med en .tcshrc, der indeholder

setenv LANG   da_DK.ISO8859-1

   eller

setenv LANG   da_DK

Jeg mener, at jeg skulle have den rette locale liggende.

cmikpc:~> locate da_DK
/usr/share/i18n/locales/da_DK

Noget gør jeg altså forkert. Skal jeg skifte mit C bibliotek ud eller
hvad?

Venligst

Christian

--