Re: [LOCALE] Oprydning ønskes

Det ser rimeligt ud, men jeg kunne godt tænke mig lidt skærmdumps og
beskrivelser af fx hvordan " Du indstiller kbabel til at gemme i utf8
format" "starter med at lave en grov oversættelse"...

Og så savner jeg en inddeling af siden i mere overskuelige afsnit med
hver sin underoverskrift.

Ellers en fin side.

Gunner.