Re: [LOCALE] Oprydning Ønskes

Hele siden er ret skod, og jeg synes at vi bør holde et møde om hvordan
den skal se ud, og så må nogle opdatere den. - Jeg har desværre ikke tid.
Gnome 1.4 udkommer snart, og der mangler meget at bliver oversat og
kontrolleret - Plus jeg har konference, fysikprojekt, arbejder på galeon,
xst, nautilus, xml-i18n-tools, og skal nok også have analyseret gettext,
så jeg kan få nogle krævede funktioner i den

Kenneth

--
På http://www.sslug.dk/locale/oversaet/ synes jeg også at du skal bruge
regulære overskrifter og flytte linkene ned som en linie med forklaring

Gunner.