Re: [LOCALE] Oprydning Ønskes

Alting tager tid, og når man også skal hacke på programmer og
oversættelsessystemer for at kunne få danske programmer, ja, så er der
ikke så meget tid tilbage

:)

---
Nu er da.speling.org lige som jeg kunne ønske mig :-)

Kunne vi lave www.sslug.dk/locale lidt mere overskuelig?
Jeg forestiller mig noget med en stærkere opdeling i mere overskuelige
afdelinger, gerne med en styrebar i venstre side som fx
http://www.gnuskole.dk/undervisningsprogrammer
Og udbygge den med flere direkte links?

Gunner.