Re: [LOCALE] Oprydning Ønskes

Jacob Sparre Andersen wrote:

> Gunner:

> Nu er der en kort kommentar på dansk øverst på den side man
> får, hvis ens oser (!) benægter at man kender noget til
> dansk.
:-)
Husk det også på den svenske sv.speling.org

Jeg foreslår at du i http://www.sslug.dk/locale/oversaet/ flytter
afsnittet:
Brug af Emacs til oversættelse
ned efter
Hjælp til med oversættelser.

Så hænger det bedre sammen.

Så må vi se om vi ikke ved lejlighed kan få brygget en tilsvarende
vejledning i at "bruge Kbabel til oversættelser" sammen.

Nu ser det meget bedre ud, også i min oser :-)
Gunner.