Re: [LOCALE] Oprydning Ønskes

Jacob Sparre Andersen wrote:

> Gunner:

Troede jeg.
Kunne du ikke i den engelske tekst man får hvis ens browser (!) er
stillet til en, ved en fejl, have en bemærkning om at man får dansk
tekst og flere muligheder ved også at have da som sprogmulighed?

> Nu har jeg gjort et forsøg med en hård opdeling i
> "Stavekontrol" og "Oversættelse" (og lidt andet nederst på
> siden).
Fint, men jeg synes at du skal skrive oversættelse som en selvstæmdig
overskrift, og lave linket til jeres egen oversættelsesside som en
selvstændig linie med forklaring.

> Gerne. Hvor skal de pege hen?

Det tænker jeg lige over.

Om et par dage lægger jeg en ønskeseddel om oversættelse af programmer
op på http://www.gnuskole.dk/undervisningsprogrammer/oversaet.html Men
den er ikke helt færdig.