Re: [LOCALE] Oprydning Ønskes

Jacob Sparre Andersen skriver:

> Nej. Hvis du kigger efter på http://da.speling.org/ så vil
> du bemærke at bare dansk står et eller andet sted på listen
> med sprog, så får du en henvisning til
> korrekturlæsningssiden.
Ja.

> <rode>  <rode>
>
> Ups. http://da.speling.org/ gør det rigtigt nok, men der er
> kage i det et andet sted.
>
> <rette> <rette>
>
> Sådan. Nu skulle det fungere noget bedre.
Det gør det også :-)

Nu er da.speling.org lige som jeg kunne ønske mig :-)

Kunne vi lave www.sslug.dk/locale lidt mere overskuelig?
Jeg forestiller mig noget med en stærkere opdeling i mere overskuelige
afdelinger, gerne med en styrebar i venstre side som fx
http://www.gnuskole.dk/undervisningsprogrammer
Og udbygge den med flere direkte links?

Gunner.