Re: [LOCALE] Oprydning Ønskes

Peter:

> Jeg har sagt det før, men nu tror jeg jeg har
> rettigheder til at gøre noget ved det:
>
> Jeg foretrækker engelsk i langt de fleste tilfælde på
> internettet.

Rimeligt nok.

> Derfor prioriterer min netscape engelsk over dansk,
> norsk og svensk.

Selvfølgelig.

> Dette gør det besværligt for mig at hjælpe med at rette
> ord on-line på trods af at dansk er mit modersmål og min
> oser er instillet korrekt.

Nej. Hvis du kigger efter på http://da.speling.org/ så vil
du bemærke at bare dansk står et eller andet sted på listen
med sprog, så får du en henvisning til
korrekturlæsningssiden.

<rode>  <rode>

Ups. http://da.speling.org/ gør det rigtigt nok, men der er
kage i det et andet sted.

<rette> <rette>

Sådan. Nu skulle det fungere noget bedre.

Jacob
--
"Any, sufficiently advanced, technology is indistinguishable from magic."