Re: [LOCALE] Oprydning Ønskes

> Er du sikker på at det ikke er fordi du (eller din oser)
> påstår at du ikke kender noget til dansk?

Jeg har sagt det før, men nu tror jeg jeg har rettigheder til at gøre
noget ved det:

Jeg foretrækker engelsk i langt de fleste tilfælde på
internettet. Derfor prioriterer min netscape engelsk over dansk, norsk
og svensk. Dette gør det besværligt for mig at hjælpe med at rette ord
on-line på trods af at dansk er mit modersmål og min oser er instillet
korrekt.

--
Free beer får det bedste frem i en pingvin.
http://peter.makholm.net/beer/