Re: Mandrake Dist

Keld Jørn Simonsen wrote:

> Fint! Har den båndbredde?

Det er RH's ftp server, 10 Mbit.

Og alt er oppe nu.
ftp://ftp.rh.dk/sslug/MinLinux/

Jeg skal nok lave en en side det beskriver hvad den indeholder og hvad vi
prøver at lave.

Lige i øjeblikket inkluder Min Linux 0.1:
Mandrake 7.1
Alle updates til Mandrake 7.1.
Ethereal, gtkyahoo, gnapster, netpipes, Nessus og rpmfind.
Openssh, openssl, sftp, unzip_crypt, pgp, gnupgp og pgpgpg.

Næste version vil inkludere:
Samme som 0.1.
Aspell og pspell.
Nye ispell pakker (Lavet af mig ligger som teste version på ftp'en).
Måske helix-update, modificeret til at virke med Min-Linux.
Og andre ting som du eller andre kunne ønske kommer i.

Hvis du kigge i scripts biblioteket, er der alt hvad du skal bruge til at
lave en iso af mandrake.

Kan vi arrangere en møde hvor vi snakke om hvad der skal ske med vores
distribution og
send nogen annoncer ud om andre skulle være interesseret.

Hilsen Troels Liebe Bentsen