Re: [LOCALE] Re: Ispell

> Det nærmeste du kan komme det er
> http://hugin.ldraw.org/idanish/ispell, hvor vi arbejder på
> en rent webbaseret stavekontrol. Hvis du bare får stjerner
> (*) tilbage, når du sender en tekst afsted, er der ingen
> fejl, men ellers er systemet stadig på et niveau, der ikke
> er specielt nyttigt.

Det gør det ikke meget bedre at alt andet overskriften og "Send tekst til
stavekontrollen"-knappen er på færøsk. Det bliver ikke meget bedre af at det
rent faktisk er den danske ordbog der bliver brugt (jeg har snydekigget i
koden).

Henrik

--
Henrik Grove --- sslug@sslug --- http://www.diku.dk/students/grove/
Linux overalt! - og det kan kun gå for langsomt!