Re: [LOCALE] En anden grammatisk gåde

Ole:

Jeg havde overset en væsentlig detalje:

4. bruges temmelig meget på latin

> Jeg er nysgerrig og kan ikke lige gennemskue den, så jeg vil gerne
> have løsningen.

wget http://www.sslug.dk/locale/dsdo/filer/dsdo-1.4pre9.tar.gz
tar xzvf dsdo-1.4pre9.tar.gz
cd dsdo-1.4pre9
./unsq < words-da.sq | head -n 15212 | tail -n 1

> Hvis spoileren sidder på en bil hedder den vel også
> en spoiler på dansk?

Du mener en turbulensdæmper?

Jacob

PS: "spoiler" står i RO.
--
"Sleep is just a cheap substitute for coffee"