Re: Re: [LOCALE] Re: gnome-utils er nu færdig

Den ons, 22 sep 1999 skrev du:
> Birger:

> Ja.

> Det har du helt ret i. Det ideelle ville nu nok vaere, hvis
> der blev sat noget cvs2html op paa linux.wiktor.dk. Saa vil
> jeg bare henvise til det.
>
> Som en foreloebig loesning vil jeg se om jeg kan saette en
> afspejling af CVS-arkivet op paa SSLUG-maskinen, hvor folk
> kan hente de seneste filer. Hvad er adressen paa CVS-
> arkivet?

Du bør nok spørge sslug@sslug om cvs'et. Jeg har ikke været i stand til
at logge ind siden der var et servernedbrud på wiktor. Det er også
defor at jeg nærmest er gået solo sammen med Kenneth Christiansen. Vi
har lavet en hjemmeside på
http://members.xoom.com/langkjer/oversaet.html

Hvis man smider en sten i bækken, må vandet jo finde en anden vej
udenom.

Kan det ikke lade sig gøre at lave en spejling af gnome-cvs, kde-cvs
osv.? Eller skal dltp genoprejses fra de døde?

--
Med venlig hilsen/Best regards
Birger Langkjer