Re: Re: [LOCALE] Re: gnome-utils er nu færdig

Birger:

> Foriøvrigt, skal du ikke have opdateret filerne i
> www.sslug.dk/locale/po-filer ?

Ja.

> Det er ikke så smart at have flere
> forskellige versioner af den samme fil liggende rundt omkring.

Det har du helt ret i. Det ideelle ville nu nok vaere, hvis
der blev sat noget cvs2html op paa linux.wiktor.dk. Saa vil
jeg bare henvise til det.

Som en foreloebig loesning vil jeg se om jeg kan saette en
afspejling af CVS-arkivet op paa SSLUG-maskinen, hvor folk
kan hente de seneste filer. Hvad er adressen paa CVS-
arkivet?

God fornøjelse,

Jacob

--  ADiCT/SSLUG:  <URL:http://www.sslug.dk/adict/mgroup>  --
--  E-post.....:              sslug@sslug             --
--  Titel......:            Chief Ada Developer           --