Re: [LOCALE] dk symbols og XFree86

Troels Arvin <sslug@sslug> writes:

> What!? Det kan ikke være sandt.

Jeg har nu ikke hørt at det ikke skulle være et qwerty, men i hvert fald sad
der en [delete]-tast over hans retur-tast, og derfor er standardfunktionen for
tasten lige over retur-tasten 'delete'.

> Jeg mindes ikke at være stødt ind i et program, hvor det er et problem.
> I hvertfald ikke, når først jeg har foretaget mine X-ændringer.

Så vidt jeg husker er 'xplaycd' et eksempel, derudover mener jeg at have haft
mange problemer med programmer der brugte athena-widgets (men det kan være det
kun var BackSpace/delete).

--
Henrik Grove --- sslug@sslug --- http://www.diku.dk/students/grove/
Registreret Linux bruger nummer 61622