Re: [LOCALE] dk symbols og XFree86

Den ons, 15 sep 1999 skrev du:

> What!? Det kan ikke være sandt.

Der står i kbd.faq'en til console-tools:

  5.2.1.  `Why doesn't the Backspace key generate BackSpace by default?'

  (i) Because the VT100 had a Delete key above the Enter key.

  (ii) Because Linus decided so.

Så jeg har nok husket lidt forkert. :-/ Ved nærmere eftertanke var det vist en
386 PC han havde, så det må have været af hensyn til nogle andre.

> Jeg mindes ikke at være stødt ind i et program, hvor det er et problem.
> I hvertfald ikke, når først jeg har foretaget mine X-ændringer.

Det er mest nedit, som jeg har brugt en del.

Alle programmer der bruger qt eller gtk er ok, men nogle motif/lesstif
programmer kan muligvis være problematiske.

--
Med venlig hilsen/Best regards
Birger Langkjer