Re: [LOCALE] dk symbols og XFree86

Birger Langkjer wrote:
> Backspace virker ikke ordentligt under Linux fordi Linus T ikke havde
> et qwerty-tastatur, og han var ligeglad med dem der havde et.

What!? Det kan ikke være sandt.

> Deadkeys er vist lidt af et smertensbarn for X, der er nogle
> programmer hvor det simpelthen ikke vil virke.
Jeg mindes ikke at være stødt ind i et program, hvor det er et problem.
I hvertfald ikke, når først jeg har foretaget mine X-ændringer.

> Det kan også tænkes at
> der ganske enkelt ikke er nogen danskere der har taget sig sammen til at
> sende et patch.
Det er det, som jeg lidt går og mistænker.

Nå, men vi lader diskussionen køre et par dage. Hvis jeg sender en
e-mail, hvor jeg skriver, at det er på baggrund af diskussioner i
SSLUG's locale-diskussionsgruppe, kan det være, at det har en vis vægt.

http://www.mdb.ku.dk/tarvin/