Re: Sv: [LOCALE] Ord

Den søn, 05 sep 1999 skrev du:

> Hej
> Det kan godt være jeg er lidt sent ude... men, behøver det at være
så "langhåret" - jeg mener vi forsøger vel at gøre det nemt for alle...
også de der ikke har det store tekniske kendeskab til pc/ Linux?

> -Et af budene på "scrollbar" var vist "elevator", og det er jo hvad der
sker - man "eleverer" - og sideverts "udvider" man, så kan vi kombinere
de to ord..... - bliver det vist ret danskt! ;o)

Du kan jo prøve at skrive det ind i oversættelserne og se hvordan det
ser ud. Det er som regel ved at teste og 'smage' på ordene at jeg
finder ud af hvad der virker.

--
Med venlig hilsen/Best regards
Birger Langkjer